Kom och sätt ditt liv på spel för min skull

Hemma igen efter en underbar helg i Götet! Det blir svårare och svårare att åka hem för varje gång. Men jag är snart tillbaka igen. Jaja, skola stod på schemat idag. Lika givande och upppiggande som vanligt. Slutade vid halv tre i alla fall, och sen dess har jag chillat galet! Tog in datorn till badrummet och tittade på senaste säsongen av How i met your mother från badkaret. Käkade ostbågar samtidigt gjorde jag också och hade i hälften i badkaret. Vattnet var ljus oranget när jag klev ur, det är nice. Hur som helst var det bara att gå till övervåningen och ta en dusch. Intresseklubben kallar, jag vet. Nu kom Timpan, hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0