skratt, drinkar och sjösjuka

Tillbaka från kryssningen som för övrigt var helt jävla grym! Dansat i timmar, skrattat oavbrutet och träffat massa konstiga lettländare! Heter det verkligen lettländare? Det låter fel, människor från Lettland säger vi istället! Skit samma, sjukt kul har det varit i alla fall, tror inte vi gick tillbaka till hytten fören vid 8 på morgonen första dan. Sen ringde klockan ett par timmar senare och vi begav oss ut i gamla stan i Riga. Vilket låter ganska fint, men som mest bestod av nerklottrade ghetton och fallfärdiga byggnader. Nej, nu låter det förjävligt. Det var det inte. Det såg inte ut som jag hade väntat mig bara. Jaja, efter våran upptäcktsfärd gick vi tillbaka till båten, tog en powernap och vaknade inte försen vi var ute på öppet hav igen. Det var då den jobbiga delen av resan började.. Det blev världens storm och båten gungade så mycket att man knappt kunde gå. Hur som helst blev både jag och Stephie sjösjuka och spenderade natten med huvudet i toastolen. Så illa har jag nog aldrig mått i hela mitt liv. Men men, vad gör det om hundra år. Allt annat har varit perfa i alla fall! Nu ska jag kolla på the voice, pussrå

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0