Blodcentralen - Norrköping - Sängen

Har varit på sjukan och lämnat blod idag. Mitt blodflöde är tydligen inte speciellt snabbt, så fick sitta där ett tag medans folk kom och gick. Fick nålar i båda armarna, det var tydligen fel på mina blodkärl också. Fick en trisslott för det i alla fall, 50 spänn!!! WOHO! Nej, men efter det åkte jag och Stephie till Norrköping för att shoppa. Fick dock bara med mig två tröjor och ett par örhängen hem, har fått jätte svårt att hitta kläder. Men det är alltid så, när man inte har några pengar vill man ha allt och när man har pengar så finns det ingenting man vill ha. Åh, alla dessa i-lands problem! Nu är jag hemma i alla fall, har bäddat ner mig i sängen och ska glo på en film. Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: HANNA

just nu kan du tävla om ett iphoneskal på min blogg. superenkla regler, kolla in!:

http://hannalovisasol.se/2012/january/tavling-vinn-ett-iphoneskal.html

2012-01-28 @ 16:05:16
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0