This is the first day of my life, Im glad i didn't die before I met you

Sitter i sängen med ett katt kurrandes bredvid mig. Vilket är extremt ovanligt, vanligtvis springer hon iväg så fort jag kommer in i rummet. Katter gillar inte mig av någon anledning. Men det gör mig inte så mycket, för jag gillar inte dom heller. Jaja, snart kommer Timmy och hämtar mig. Eller förhoppningsvis kommer han snart, han skulle vart här för en och en halv timma sen. Ska börja plussa på två timmar varje gång han säger en tid.

För övrigt har jag insett att jag har pengar över till en tattuering den här månaden. Jag måste bestämma mig för något bara. Jag vet i princip redan motivet, frågetecknet är över placering och färg vs svart vitt. Jag tror att den kommer bli finare i svartvitt, men om jag då sätter den på ryggen så hamnar den för nära min svala som är i färg. Kan man blanda färg tattueringar och svart-vita hur som helst? Jag funderar över storleken också. Får sätta mig ner och skissa någon dag, det är mycket lättare att få en klar bild av något konkret på ett papper än massa idéer ihop mixade i huvudet. Nej, om man skulle gå och packa väskan så länge, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0