Are you leaving?

Jävla spotify, hade helt glömt bort att dom har börjat med 10 timmar/månaden, så jag lät spotify gå på hela dagen. Så nu har jag två timmar kvar, får väl investera i premium.
Jaja, det blev film mys och massa bra snack med stephie igår, sedan slaggade jag där. Sen imorse åkte jag hem, blev biten av en hund, satt ute i regnet i fyrtiofem minuter, sen sov jag i ett par timmar. Today sucks. Men sen kom timmy i alla fall och räddade dagen. Imorgon firar vi tre år så då drar vi till huvudstaden och kollar bio och käkar. Det behövs, kommer inte ihåg när vi var själva en hel dag sist. Men först ska jag på möte på iris hadar. Nej, nu ska jag gå ner till min kärlek och hitta på något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0