Speeding heartbeats

Sitter i soffan och tar en paus ifrån allt packande, imorgon flyttar vi ju. Det är sjukt egentligen, allt jag äger ryms i fem flyttkartonger, varav en av dom är det bara skor i. Imorgon säger vi hejdå till bergshammar för gott iaf, vilket känns sådär. Det här är ju trots allt det ställle jag bott längst på och känner mig mest hemma i. Men hemma är ju där familjen är, så det blir nog bra tillslut.
Den senaste veckan har varit bra i alla fall, åkte till motala ett par dagar och träffade min älskade elin som jag inte träffat på typ ett år. Sen har jag tältat med min bästa stephanie också. Regnskyddet blåste bort under natten, så jag vaknade upp dygnsur och kall. Men till dess var det ju roligt (;
Nej, jag ska väl återgå till packandet nu, så att jag blir klar någongång idag, ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0