Who could heed the words of Charlie Darwin, Fighting for a system build to fail

Då var jag tillbaka i Nyköping igen då, kan inte säga att jag har saknat det dock. Men jag har haft en helt
problemfri vecka, bara omgiven av människor jag älskar. Det har varit underbart alltså! Jag gillar verkligen göteborg, det är en av få svenska städer jag faktist skulle kunna bo i på heltid. Men Nyköping kommer ändå alltid vara hemma, även om det är en håla.  I alla fall. Denna dag har alltså spenderats till stor del på bussen. Eller ja, nästan 6 timmar av dagen iaf. Men jag hade ju fina resesällisar och en hel säsong av Skins, så det gick fort!

Just nu sitter jag hemma hos min pojkvän, som än en gång tvingar mig att hjälpa honom med sitt religionprov -.- Så jag ska väl återgå till det nu, puss finisar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0