Trouble is her only friend and he's back again

Kvällen gick inte som planerat. Elin kom förbi, blev akut magsjuk och spydde ner min toalett. Sedan fixade jag tacos, handlade chips osv åt någon som aldrig kom. Att jag aldrig lär mig, naivare människa får man leta efter. Skit samma, det är inte värt det längre. Några dagar kvar bara, sen får jag lämna stan tillsammans med dom viktigaste personerna i mitt liv. Sen hem över nyår, och efter det tar jag med mig min bästa stephie på roadtrip i en vecka. Jag har så fina människor i mitt liv att lägga ner energi på, ändå spenderar jag mer av den på människan som till största delen gör mig ledsen. Det är konstigt det där, hur man prioriterar saker. Det får väl bli ett nyårs löfte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0