Pluggpluggplugg

Jag är fan världens bästa flickvän! Ibland i alla fall. När jag försöker. Åkte i alla fall ut till min sjuka pojkvän för att skriva ett 5 sidor långt religionsarbete åt honom. Medans han låg i sängen och spelade angry birds. Fast fan vad svårt det var, men jag saknar faktiskt att plugga. Ska försöka få med mig Elin till folkhögskolan imorgon och söka in. Sedan blir det jobb med Stephanie och efter det får vi se vad kvällen bjuder på. Tror det blir lugnt i alla fall. Nu ska jag gå upp till timmy igen, puss.


Kommentarer
Postat av: haidisblog ▲

Hallådär! Du deltog för ett tag sedan i en tävling på min blogg där man kunde vinna iphoneskal, tänkte bara kika in och säga att vinnarna är dragna! ;)



Kika in och se om det blev du :D KRAM!

PS! delta gärna i min julkalender

2011-12-15 @ 21:07:31
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0