Och så var julen över...

Det har varit en förvånadsvärt bra jul faktist, trots att jag inte var hemma i nypan. Men jag har ju fått spendera massa kvalitetstid med min kära lillasyster och världens bästa mamma istället. En massa grymma julklappar/presenter har jag fått också; en systemkamera, en laptop, 2000 kr till shopping, pengar till teneriffaresan, 3500 kr till, presentkort och massa små saker. = NÖJD EMMA. Mina föräldrar är bra på att skämma bort mig får jag erkänna. Idag har jag, mami och amanda lagat mat tillsammans. Plankstek och någon efterrätt som jag inte minns namnet på, men som var jävligt god. Nu ska vi sätta på en film och käka chirre!
Ciao finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0