nineteen!

Hihi, ljög visst lite igår, det blev Sthlm och heron istället. Vi orkade inte åka den där sista timman. Filmen var jätte bra i alla fall. Och när filmen var slut sjöng mina bästa vänner för mig, för idag fyller jag år! :-D 19, det känns stort.. Fast nej. Hade hellre varit 18 ett år till. Åldersnojja redan vid 19, det ser ju lovande ut. Vill inte ens tänka på hur min 30-års kris kommer se ut..

Jaja, åkte och köpte min födelsedags present igår också. En systemkamera, som jag älskar! Ska bara försöka lista ut alla inställningar, men det ska nog gå. Supernöjd är jag i alla fall!

Nu sitter jag på träffen och jobbar, men snart får jag åka hem och fira med familjen. tagga SMÖRGÅSTÅRTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0