Göteborg!

Hade en underbar födelsedag med massa fina presenter och fina människor!

Just nu sitter jag i bilen med mami och Amanda, på väg från Jönköping. Det var tänkt att jag skulle köpa dom sista julklapparna, men hittade bara grejer åt mig själv. Bland annat två jätte fina earcuffs. Men sen när jag skulle sätta i den ena, så kom jag på att jag har en töjning i örat.. -.- Vid sånna tillfället ångrar jag verkligen att jag gjorde den där jävla töjningen. Eller att jag gjorde den så stor i alla fall. Jaja, det finns ju inget att göra åt det nu.

Nu ska vi ta driven på donken och dra oss ner mot Göteborg. Ska bara hem och lämna grejerna, sen hoppa på spårvagnen ner mot avenyn. Slänger upp en bild på mina presenter sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0