Ain't no place like home

Hemma efter en grym resa till Kina! Eller hemma och hemma, i Sverige i alla fall. Skit samma, har sett jätte mycket coola grejer! Vi var på kinesiska muren, den förbjudna staden, himelska fridens torg, massa marknader och runt lite överallt i Peking. Shoppat har jag gjort också, flera par skor, väskor, en jacka, smink och lite småskit. Nöjd är jag i alla fall! :) men det är skönt att vara hemma, längtar efter att få sova i min egna mjuka säng! Sängarna på hotellet var skit hårda. Och det är helt sjukt hur facinerade kineserna var över mitt hår. Har aldrig känt mig så utstirrad i hela mitt liv, det kom till och med fram folk och tog kort på mig flera gånger! Men annars har allt varit toppen. Längtar redan efter att åka tillbaka, och då ska jag ta med mig min kära Stephanie, det kan inte bli mycket bättre!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0