Once up on a time i was fallin in love, now im only fallin apart

Min mamma sa till mig idag att ibland måste man inse när det är dags att ge upp. Jag vet ju det så himla väl, men det tar verkligen emot. Jag satt i sängen i flera timmar inatt och funderade på allt, på oss. Du har förändrat mig, du tog glädjen ifrån mig och jag hatar mig själv för att jag lät dig göra det. När jag tänker efter så har du verkligen förstört mig totalt, du har byggit upp och rivit ner om och om igen, och nu är jag trasig. Jag är nere på noll igen och jag lovade mig själv för länge sen att ingen skulle lyckas dra ner mig så mycket. Men du lyckades, trots hur mycket jag försökte att kämpa emot. Jag har insett att det är dags att ge upp nu, det var dags för åtta månader sen, men jag har alltid varit så jävla svag när det gäller dig. Jag skiter i hur ont det gör nu, nu är det över. Det har varit över så jävla länge nu, jag har bara inte velat inse det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0