And the sun on your face

Idag har jag varit i skolan igen för första gången på över en vecka, har ju varit sjuk. Men det var skönt att komma tillbaka istället för att ligga hemma och glo tills alla andra slutade skolan. Slutade skolan vid elva i alla fall och efter skolan blev det att ta tuben hem och gå ut med vovven och sedan ligga i soffan med viggo på magen som vanligt och glo på entourage tills timmy slutade. Så kvällen spenderades med honom, fina människa. Ibland är han fan bra. Imorgon börjar jag med praktik på grönborgs, inte det roligaste med jag har ju bra sällskap i alla fall. :) Nu ska jag lägga mig i sängen och ta en cola & kolla på Gumball 3000, pussgodnatt!


Sen tänkte jag bara lägga till att jag saknar min vivi väääldigt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0