For blue skies

Jag borde verkligen sova nu, men iställer sitter jag och tittar på klänningar till skolavslutningen(?). Ah, jag är ju aldrig sent ute i alla fall. Ligger i sängen i alla fall med Cannonball med Damien Rice på repeat. Helgen var helt okej, inget nytt som har hänt. Men jag har saknat den andra Lejonhjärta som bestämde sig för att dissa mig i helgen och inte komma hem, inte okej! Aja, hon har lovat reunion på fredag i alla fall och då ska det festas och ha kul! Det är lite sjukt att det är lov om fem dagar. Jag är väl typ den enda som inte har längtat till lovet, min kärlek lämnar ju landet i två veckor då. That sucks. Jag orkar inte sakna någon mer nu, jag hatar att sakna. Men jag tror att det är bra på ett sätt endå. Vi är behöver sakna varandra och jag behöver bestämma mig hur jag vill ha det. Men fý fan vad jag kommer sakna honom. Nej, nu ska jag ringa min fina, godnatt bebos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0