Don't get mad, Get even.

Jag är så jävla arg, ledsen, bevsiken & förbannad. Allt jag har gjort för dig, jag har tröstat dig, gråtit med dig, skrattat med dig, funnits där, hjälpt till, kämpat skiten ur mig. Allt gjorde jag för dig. Ändå gick du till någon annan. Du har sagt åt mig varje dag att lita på dig, ändå ljuger du så jävla mycket hela tiden. Du svek mig, om och om igen och igår när jag fick reda på allt så rann det över. Jag har gjort ALLT för dig, jag har gett upp så jävla mycket och jag ångrar mig så jävla hårt. Och nu kan jag helt ärligt säga att du är mitt livs största misstag. Det kanske låter hårt, men du har orsakat mig så jävla mycket smärta som jag inte har förtjänat. Jag är inte heller världens bästa människa men jag svek aldrig. Du visste hur dåligt jag mådde och hur mycket jag behövde dig, det är det som gör så jävla ont. Jag kommer aldrig någonsin låta dig få en så stor plats i mitt liv igen, och jag ska aldrig bry mig så mycket om någon igen. Du kommer säkert alltid finnas i mitt liv, jag vet inte om jag kan leva utan dig heller. Men jag kommer aldrig bry mig om dig lika mycket och jag tänker fan inte finnas där för dig när du mår skit. Du bara tar utan att ge någonting tillbaka och jag har inget mer att ge nu. I över två år har du varit en av dom viktigaste personerna i mitt liv, du låg alltid först i mina ögon. Det kommer du aldrig göra igen.
Du hade för stor plats i mitt liv, du kvävde mig och fick mig att bli någon jag inte var.
Jag vet att jag hade planerat att bli en bra människa, sluta vara elak mot folk och sluta tjaffsa och bråka. Men fuck that, du kommer få tillbaka samma skit du kastade över mig. Du är inte värd min kärlek eller en enda jävla minut av min tid, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0