Varje moln är trasigt, men vad fan bryr vi oss om det?

Det är så jävla mycket blandade känslor just nu, allt är upp och ner.
Vi kan ju börja med helgen i alla fall, som var grym! På fredagen blev det fest hos Elin som fyller år idag, GRATTIS ÄLSKLING! Och resten av fredags natten spenderades på äventyr med stephanie. Kom hem klockan 6 på morgonen i alla fall, sen upp och jobba klockan 9.. Men vi fixade det också och jävligt kul hade vi. Och i lördags blev det tjockis chill hemma hos steffi till en början. Sen drog vi till bergshammar och kaoset följde efter, det var det tråkigga som hände i helgen. Allt tjaffs. Men men, jag börjar vänja mig vid sånt nu. Igår va jag i alla fall med Elin hos Fredrik & Mia och spelade kinect och glodde på film. Nej, förutom lördags natten och att jag har levt utan mobil hela hela helgen(!) så är jag jävligt nöjd! Nu ska jag fan släppa allt det gamla, sluta hänga fast vid saker och bara köra lixom. Ljusare tider, här kommer jag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0