sömnlösa nätter och förlorade hjärtan

Ligger i sängen med datorn i knät. Jag borde sova nu, men det går inte. Vissa nätter är det bara så. I alla fall så började jag rota igenom min dator och klickade in på en mapp som hette Dagbok. Jag hade helt glömt bort den, det måste vara jätte länge sen jag senast skrev där. Jag hittade i alla fall massa långa och deprimerande texter som jag hade skrivit, nästan alla samma år som min syster gick bort. Så senaste timman har jag legat och läst igenom allt. Det gör ont att gå igenom allting igen och tänka tillbaka på den svåraste tiden. Men jag tror att det är nyttigt också, att påminnas om att jag redan har gått igenom det värsta som kan hända, och att allt annat jag kommer gå igenom inte ens kan jämnföras mot det. Vad som än händer, har jag alltid varit med om värre. Och jag tog mig igenom det, hyffsat. Samma person är jag inte, men lycklig är jag. Nog om deppiga saker, imorgon ska jag göra en snögubbe med världens bästa stephie! Lagom moget, men skit kul :D Nej, kolla på paradise nu, puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0