Hold on to that feeling

Asså jag har glott igenom några av dom senaste inläggen i bloggen och nästan alla inlägg är antingen ledsna eller arga. Det är skumt, för jag är ju inte en sån person. Men jag skriver ju bara antingen i brist på något att göra, eller för att skriva av mig allt jag tänker på. Jaja, sen är det en person som allt kretsar väldigt mycket runt och det ska jag också släppa, ibland är det dags att inse att man är klar med skiten och släppa taget :) Nu börjar vi om från början, positiva tankar! Ser fram emot helgen oerhört, fest hos elin på fredag, jobb på dagen på lördan, sen kör vi igen! Jag behöver verkligen den här helgen, och jag ska fan inte ens komma ihåg den! Nej, nu SKA jag kolla ph. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0