...now im only fallin apart

eyyyy, det är för fan skolavslutning om två dagar! det är sjukt så fort tiden går. två jävla dagar till sen aldrig mera omvårdnad och tessin och det ska bli så sjukt jävla underbart! vet inte riktigt hur det kommer bli efter sommarn, men jag tvivlar på att det blir sämre. klassen kommer jag dock sakna, och mest av allt min bästa vivi, jag vet inte riktigt hur jag ska överleva utan henne :( men va fan, allt löser sig, right? nu sitter jag hemma i alla fall, efter första dagen i skolan på över två veckor. kändes skit knäppt att vara tillbaka. folk blir nu mera chokade av att se mig i skolan, och så ska det ju itne vara. äh, nya tag efter sommarn, jag fixart! dagen var ovärd iaf, vi städade skåpen och lämnade tillbaka böcker, det var väl typ allt. men jag hade bra sällskap iaf. och nu sitter jag hemma och väntar på att timmy ska sluta så jag kan träffa honom och antagligen andreas också, det brukar bli så. nej, nu ska jag ta en prommis med hunden, ciao v

lillasyster.
du är den absolut finaste jag vet
och allt jag önskar i livet är att du ska vara lycklig.
jag älskar dig så sjukt jävla mycket unge, glöm aldrig bort det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0