För alla gånger som vi dansat

Igår drog vi till norpan, jag och timmy. Och så mötte vi elin där också. Köpte ett par skor också, jag älskar dom! Fast jag blir så jävla gång i dom, men det kan jag leva med. Nu ligger jag i soffan med viggo på magen och väntar på att klockan ska gå. Om 50 minuter går bussen till skolan, där företag står på schemat. Efter det ska jag träffa stephanie, vi ska gå och försöka fixa jobb. Det är kravet på att mina föräldrar ska köpa en lägenhet åt mig. Att jag tjänar pengar så att jag kan betala mat och sånt själv. Nu är cv;t klart i alla fall så det är bara att söka till varenda ställe i stan och hoppas på det bästa. Vi vill ju hinna få jobb innan våran kära lägenhet försvinner. Nej, nu ska jag återgå till tvn, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0