Det är så logiskt

Jag och min bästa har haft ett av våra långa, lite smått tragiska samtal. Om saker som aldrig kommer att bli som dom en gång var, 18-års kriser, våran kära hemstad, återföreningar och underbara tider som aldrig kommer igen. I fyra timmar satt vi i köket och deppade, skrattade, längtade & saknade. Vi kan ha världens djupaste samtal, men det slutar alltid i skrattattacker. Det är väl tur det. Nu ska jag gå och lägga mig i min underbara säng och tänka på absolut ingenting, godnatt! (;



du är ganska grym vettu.


Kommentarer
Postat av: Beatrice



Hej hej, har du lust att skriva några frågor har frågestund till söndag kl 19.00

2010-12-09 @ 10:28:23
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: Marielle

Var gärna med och tävla i min adventskalender, där jag har en ny tävling med fina "julklappar" varje vecka fram till jul!

(om du inte är intresserad, ursäkta att jag stör)



kram

2010-12-09 @ 19:04:51
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0