Alla fattar utom du

Jag sov nog ungefär två timmar inatt. Jag låg vaken i timmar, blundade och körde min sov låt på repeat, det är alltid lika roligt. Sen var det bara att gå upp och åka iväg till praktiken. Jag börjar bli jävligt less på det nu, det är svinkallt där uppe och vi får göra all skitgöra. Men man ska inte gnälla. Efter praktiken blev det käk på kebab house med timmy och andreas, sen åkte vi till arnö och hälsade på min kära far som jag inte har träffat på evigheter. Sen tillbaka till stan, träffa stephie & jennie, sen paradise hotell i stephies säng, och nu sitter jag här. Imorgon ska jag och stephie till resia och försöka hitta en hyffsat billig resa, antagligen till gran canaria, grymt! Nej, nu har jag och min säng en mysdate, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0