Last song

Sitter hemma i bergshammar i ett tomt hus. Inte ens hunden är hemma. I alla fall så är sommaren officiellt över nu. Jag fattar inte att man år efter år blir lika förvånad över hur fort det gick. Tack till alla som gjorde den här sommaren bra i alla fall, speciellt till elin, stephie & kasa. Sista helgen var grym i alla fall, speciellt fredagen som var en av dom roligaste och galnaste kvällarna på länge, tack som fan för den! Jag vill också be om ursäkt för helgen till dom jag sårade, det var det sista jag ville. Jag gillar verkligen min förmåga att alltid säga fel saker vid fel tillfället. Förlåt för det i alla fall. Nu har jag bestämt mig för att skita i allt som har med kärlek att göra och fokusera på skola och vänner istället. Det känns som att allt kommer gå mycket lättare då. Nej, nu ska jag ut en stund, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0