Feeling a moment slip away

Onsdag. Igen. Eller egentligen är det väl torsdag, klockan är ju trots allt tio i fyra. Sista torsdagen på sommarlovet, det suger så jävla hårt. Det här sommarlovet försvann fortare än någonsin. Men bra har det fan varit. Det ser ut som att det blir hantverk för min del i alla fall, och visst, även om det inte var det jag helst av allt ville göra så är det okej. trots att det finns folk som inte vill ha mig där. som om det skulle hindra mig, fingret till dom och huvudet högt, som alltid. Fick brev från nacka igår också. Jag ska tydligen bli uppmöt av lärare där på måndag, jag kanske borde ringa och säga att jag inte ska gå där. Men jag fixar inte det än, inte fören jag vet att det är helt omöjligt för mig att börja där. Vem vet, en lägenhet kanske blir ledig imorgon, även om det stod att det var 234 dagars väntetid. Men man vet ju aldrig. Nu blir det sängen, ska upp hyffsat tidigt för en gång skull och ta en fika med mami. Och sen blir det träffa min älskade elin som kommer hem från Gran canaria och senare träffa stephie som kommer hem från dalarna. Äntligen :D PUSSNIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0