Drops of jupiter

Idag ska jag sova ensam i huset... och jag är rädd :o Hur som helst blev det bara en timma i skolan idag med och efter det drog jag och ida till jerry och träffade honom och emil en stund. Sedan kilade jag vidare mot stan och träffade stephie, emmy & andreas. Ett par örhängen och donken blev inhandlat. Jag bestämde mig för att skjuta upp min nya nyttiga livsstil tills nästa år, det kanske går bättre då. Tänkte gnälla lite på vädret också, man blir depp på riktigt. Jag behöver sol och värme nu!  Nu sitter jag hemma i alla fall och saknar min familj och min vovve, tycker dom kan komma hem nu. Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova, ska upp vid sju imorgon. Godnatt!


sakna göteborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0