SHA SHA

nej jag skoja bara, ska inte börja med sånt. Skit samma, tänkte berätta om helgen;
Friday - Lekte med timmy, ida & elin i svalsta
Saturday - Umgicks med boyfriend på dagen, sedan drog jag, timmy, elin, natta & mie ut till skavsta där det var fest på studenthemmet. Men jag var duktig och var nykter :) Jag var väl ganska tvungen eftersom att jag körde men ändå.
Sunday - Åkte in till stan och träffade elin och ida. Sedan tog vi en långpromenad med hennes mamma, fredrik och mia. Jag måste verkligen börja träna upp min kondition..
Jaja, nu är jag hemma i alla fall och ligger i sängen och lyssnar på Parken - åt helvete med himlen, kärlek. Jag ska väl lägga mig snart, men först ska jag nörda farmville ett tag. Haha, jag har alltid hatat det där jävla spelet och alla som kör det, för dom är så himla beroende av det, och nu är jag nog fan värst för alla. Jag som bara skulle kolla vd det var för skitspel som alla blev så beroende av, mycket dumt av mig. Jag har till och med lite ångest eftersom att imorgon vid tolv blir mina pumpor klara och då är jag i skolan och kan inte plocka upp dom, hahaha hur nördig kan man bli? Jaja, skit samma, jag skriver väl mer imorgon. puss och godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0