tattoo your name across my heart

Tja, i fredags hade stephie tjej middag så då spenderade jag kvällen där, med stephie, elin, katja, ida, arlen, natta, lollo, mie, mathilde och ida. Jag glömde säkert någon nu, förlåt i så fall :) Jaja, vi käkade tacos, sjöng lipz, skrattade & snackade skit, precis som man ska göra på tjejkvällar. När alla började dra hemåt kom älskling och hämtade mig. Och i igår var det fest på schemat, även den hemma hos stephie, mucho fun. Och mia var gullig att skjutsa hem mig & timmy till arnö, så då slapp vi ta ocklebussen också, perfa! Och idag hade mamma ljusparty. Jag köpte en hel låda med rökelser, hittade inget annat jag ville ha. Efter det åkte jag till Timmy och myste med honom. Nu däremot sitter jag hemma i soffan och kollar på någon halv dålig film, ska snart gå och lägga mig. PUSSGODNATT



Kommentarer
Postat av: Anonym

ssöt blogg!



kika gärna in på min :)

Kram

2009-09-28 @ 22:30:44
URL: http://sannasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0