wwwwe

nu har min family precis kommit hem från semestern och jag har varit ensam hemma en hel vecka. det har varit jätte skönt, men jag är glad att dom är hemma nu :) och veckan har varit riktigt bra, det blev bland annat fest, mycket folk & mysiga kvällar. jag kanske lägger upp bilder från festen senare, har inte tid nu. jaja, just nu sitter jag hemma i soffan med en varm filt. jag tänkte vara gullig och erbjuda mig att hämta timmy i jönåker när han slutade jobba. det ångrade jag stort så fort jag hade åkt. det började spöregna, det verkligen öste ner hela vägen och jag blev dygnsur. sen när jag äntligen är framme så kommer jag på att jag glömt timmys hjälm hemma... jaja, vi kom hem tillslut i alla fall. nu är han i stan och handlar mat åt oss. jaja. imorgon drar jag till GRÖNAN! längtar längtar längtar. ska kila ut nu, bby väntar utanför, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0