Birthdayyy

idag fyller som sagt min underbara pojkvän 18 och min låtsas pappa 41. Så hittills har dagen bestått av att fira dom, först hemma, sen hos timmy & just nu sitter jag hemma igen och väntar på käk. Sen ska jag tillbaka till timmy och hälsa på hans släckt och sedan drar vi in till stan. Jag och mamma har även handlat presenter till timpan idag, ett presentkort för 800 på micke&co och en ögonbrynspiercing som blir gjord på måndag. Det skulle jag faktist med vilja ha, känns lite tomt sen jag tog bort min, så jag funderar på att ta en igen. Fast jag vill hellre göra en i tungan, men det tycker min mamma är skabbigt så det går inte hon med på och pappa är ganska emot alla piercingar över huvud taget. Och jag behöver ju målsmans tillstånd så då funkar det ju inte. Men jag kommer väl på något :) Nu ska jag käka, pusss



grattis älskling  ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0