snö snö snö -.-

tja (: idag vaknade jag upp med världens mensvärk, men två ipren & en timmas vila senare var den borta. Hur som helst så började jag städa efter jag hade vilat, i brist på annat att göra(och för att mamma tvingade mig). Det behövdes verkligen kan jag säga, det låg cola burkar överallt, då menar jag verkligen överallt. Men nu är burkarna borta och rummet är rent och fint. Annars har jag inte gjort mycket alls idag, hjälpte mamma att baka en liten stund, men det var inge kul så jag satte mig vid datan istället och här sitter jag nu. Jag vill verkligen gå ut, jag behöver frisk luft, men jag ångrar mig så fort jag tittar ut genom fönstret. Det är FÖR mycket snö nu. Detsutom är det svinkallt och halt ute, det gillar vi inte! Det här är verkligen inte min årstid. Men nu är det bara fem dagar kvar tills jag fyller år, wey :D Nej, nu ska jag ta en dusch och sen kommer timmy hit och håller mig sällskap, pppuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0