back to school

Ja, nu vare skola igen då och det känns väl typ sådär lagom kul. Skolan höll på i en & en halv timma, sedan drog jag, ida & stephanie till hotell & resturang och satt där och väntade på elin & tobbe och var avundsjuka på alla jävlar som kom in. Jag ville ju också... jaja, mycket kan ju hända på tre veckor, har jag tur så kommer jag in, men jag har inte så stora förhoppningar. Just nu sitter jag hemma och håller på och fixar med nya mappar till skolan, man får ju göra det bästa av saken. Sedan kommer älsklingstimpan hit och håller mig sällskap. Jag saknar honom redan, trots att det bara var en halvtimma sen han åkte : ) Nu ska jag ut med viggo tror jag, ppppuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0